Regulamin

Sklep internetowy prowadzony pod marką Time4Magic jest prowadzony jest przez Michała Górskiego,

prowadzącego działalność pod firmą Michał Górski MKG Solutions, ul. Włókniarzy 4/8, 54-062 Wrocław, NIP: 8942833508

 

Słowniczek:

Ilekroć w regulaminie mowa jest o:

  1. sklepie albo sklepie internetowym, rozumie się przez to Michała Górskiego, prowadzącego działalność pod firmą Michał Górski MKG Solutions.
  2. konsumencie, rozumie się przez to osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. zamówieniu, rozumie się przez to zakupione poprzez witrynę internetową www.time4magic.pl towary.
  4. kliencie, rozumie się osobę nabywającą towary za pośrednictwem witryny www.time4magic.pl
  5. opłaceniu zamówienia, rozumie się dokonanie zapłaty i zaksięgowanie zapłaty na rachunku bankowym sklepu.
  6. siedzibie sklepu, rozumie się przez to Michał Górski MKG Solutions, ul. Włókniarzy 4/8, 54-062 Wrocław
  • 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Niniejszy regulamin obejmuje korzystanie ze sklepu internetowego prowadzonego pod adresem www.time4magic.pl
  2. Postanowienia niniejszego regulaminu w przedmiocie odstąpienia od umowy nie obejmują podmiotów, które w transakcjach ze sklepem nie występują jako konsumenci.
  3. Za pośrednictwem niniejszego sklepu internetowego zawiera się umowy na odległość w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  4. Niniejszy regulamin dotyczy tylko umów zawartych za pośrednictwem sklepu internetowego.
  5. Informacje zawarte na stronie internetowej sklepu nie są ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz stanowią zaproszenie do składania ofert w rozumieniu art. 71 tejże ustawy.
  6. O akceptacji albo braku możliwości realizacji zamówienia klient zostaje powiadomiony poprzez otrzymanie od sklepu wiadomości e-mail.
  7. W przypadku klientów nie będących konsumentami sądem właściwym dla rozpoznawania sporów wynikłych z zawartej za pośrednictwem sklepu umowy jest sąd właściwy dla sklepu.
  • 2

ZAKUP TOWARU

  1. Ceny towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca dla stron w momencie złożenia zamówienia.
  3. Ceny nie obejmują kosztów dostawy.
  4. Stan sprzedawanych kart oznaczony jest następująco:
    1. NM (Near Mint) - Karta nie nosi śladów używania. Dopuszczalne są drobne i występujące w niewielkiej liczbie białe ślady na krawędziach. Rysy na karcie są niedopuszczalne.
    2. EX (Excellent) – Karta nosi drobne ślady użycia. Uszkodzenia mogą być widoczne, jednak nie mogą być znaczne. Karta w stanie EX zazwyczaj posiada kilka białych śladów na rogach lub na krawędziach. Powierzchnia może mieć kilka drobnych rys widocznych po bliższym przyjrzeniu się.
    3. GD (Good) – Karta nosi widoczne ślady użycia na całej powierzchni. Krawędzie i rogi mają wiele białych śladów, na powierzchni zazwyczaj widać rysy. Zużycie spowodowane jest jednak jedynie poprzez normalne używanie karty, a nie przez czynniki zewnętrzne (zalanie, pocięcie itp.)
  5. Cena karty odzwierciedla jej stan.
  • 3

TERMIN I SPOSÓB ZAPŁATY

  1. Zapłaty za zamówienie należy dokonać w terminie 7 dni od jego złożenia:
    1. na numer rachunku bankowego: 21 1160 2202 0000 0005 8247 6793
    2. osobiście w siedzibie sklepu.
    3. za pomocą płatności internetowych za pośrednictwem platformy Przelewy24.
  2. Brak zapłaty za zamówienie w terminie przewidzianym niniejszym regulaminem skutkuje anulowaniem zamówienia.
  3. Dniem zapłaty jest dzień uznania rachunku bankowego sklepu.
  4. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy

4.Płatności online są obsługiwane przez spółkę PayPro SA, operatora płatności internetowych Przelewy24.

5. Firma PayPro SA jest operatorem kart płatniczych.

6. Karty płatnicze, za pomocą których można realizować płatności to:

  1. Visa
  2. MasterCard
  • 4

ZWROT PŁATNOŚCI

Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  • 5

WYSYŁKA I KOSZTY DOSTAWY

  1. Do pokrycia kosztów wysyłki zobowiązany jest klient. W przypadku dokonania zakupów na kwotę powyżej 300 zł, przesyłka jest darmowa.
  2. Klient zobowiązany jest do wyboru jednego z niżej wskazanych sposobów dostawy towaru:
    1. list polecony, przesyłany za pośrednictwem Poczty Polskiej – 9,99 zł 
    2. kurier – 18,99 zł,
    3. odbiór osobisty – 0 zł
    4. paczkomat InPost - 15,99 zł
  3. Wysyłka zamówienia w przypadku towarów znajdujących się w magazynie sklepu nastąpi w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie Sklepu.
  4. Odbiór osobisty zamówienia możliwy jest:
    1. w siedzibie sklepu przy ul. Włókniarzy 4/8, 54-062 Wrocław
  5. Wysyłka towarów oznaczonych jako „przedsprzedaż” nastąpi nie wcześniej niż z dniem oficjalnego ukazania się produktu na rynku.
  • 6

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy (zamówienia) w terminie 14 dni bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
  2. Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  3. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy klient może skorzystać z wzoru, stanowiącego załącznik do niniejszego regulaminu.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy sklep zwróci klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia zamówienia.
  5. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz sklepowi niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  7. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  8. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  • 7

REKLAMACJA Z TYTUŁU RĘKOJMI

  1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Klientom Produktów bez wad, o ile nie zostały one uwzględnione w opisie konkretnego Produktu.
  2. Sklep jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania rzeczy kupującemu.
  4. Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
  5. Reklamacja z tytułu rękojmi może zostać złożona przez Klienta będącego Konsumentem, bezpośrednio w Sklepie w godzinach jego otwarcia, Mailowo na adres poczty elektronicznej sklep@time4magic.pl lub pisemnie na adres siedziby firmy z dopiskiem „Reklamacja”.
  6. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, adres do korespondencji, datę nabycia Produktu, rodzaj reklamowanego Produktu, dokładny opis wady (jeśli możliwe jest wykonanie zdjęciam prosimy o jego dołączenie) oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
  7. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć Sprzedawcy dowód zakupu towaru. Dowodem zakupu może być: paragon lub jego kopia, faktura lub jej kopia, wydruk z karty płatniczej, potwierdzenie przelewu z banku lub inny dowód potwierdzający zakup.
  8. Wykonując uprawnienia z tytułu reklamacji (rękojmi) klient może żądać obniżenia ceny albo odstąpić od umowy, chyba że sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie
  9. Jeżeli zgłoszenie dotyczy wady fabrycznej produktu, na którą Sprzedawca nie miał wpływu, możliwość zgłoszenia reklamacji z tego tytułu przysługuje jedynie Konsumentom. Pozostali Klienci powinni zgłaszać swoje żądania bezpośrednio do producenta lub dystrybutora z tytułu gwarancji. Konsument jest również uprawiony do skorzystania z tej ścieżki, o ile woli ten sposób zgłoszenia wady.
  10. W przypadku konieczności dostarczenia reklamowanego Produktu do Sprzedawca, Sprzedawca zwróci wszelkie związane z tym koszty o ile Klient odeśle Produkt w sposób uzgodniony z Sprzedawcą.
  11. Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Użytkownik zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
  12. W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, Magic Cafe zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie zgodnie z danymi adresowymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
  • 8

 DANE OSOBOWE

  1. Aby złożyć zamówienie, klient podaje sklepowi następujące dane: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu.
  2. Administratorem danych osobowych klienta jest sklep.
  3. W celu realizacji zamówienia sklep przetwarza:
    1. informacje dotyczące urządzenia Klienta w celu zapewnienia poprawności działania usług: adres IP komputera, informacje zawarte w plikach cookies lub innych podobnych technologiach, dane dotyczące sesji, dane przeglądarki internetowej, dane dotyczące urządzenia, dane dotyczące aktywności na Stronie, w tym na poszczególnych podstronach.
    2. dane osobowe Użytkowników: imię, nazwisko, adres siedziby, adres korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu, NIP, numer konta bankowego lub inne dane osobowe, których podanie jest niezbędne do zrealizowania zakupu, a których podania w procesie zakupowym wymaga sklep.
    3. dane te są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu realizacji Zamówień zgodnie z Regulaminem oraz zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO, w związku z wyrażeniem zgody na stosowanie określonych plików cookies lub innych podobnych technologii, wyrażonych przez odpowiednie ustawienia przeglądarki internetowej zgodnie z Prawem telekomunikacyjnym. Dane są przetwarzane do czasu zakończenia korzystania przez Użytkownika ze Strony.
  4. Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo:
    1. dostępu - uzyskania od sklepu potwierdzenia, czy przetwarzane są jej dane osobowe. Jeżeli dane o osobie są przetwarzane, jest ona uprawniona do uzyskania dostępu do nich oraz uzyskania następujących informacji: o celach przetwarzania, kategoriach danych osobowych, odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane zostały lub zostaną ujawnione, o okresie przechowywania danych lub o kryteriach ich ustalania, o prawie do żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych przysługujących osobie, której dane dotyczą, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.
    2. do otrzymania kopii danych podlegających przetwarzaniu.
    3. do żądania sprostowania dotyczących jej danych osobowych, które są nieprawidłowe, lub uzupełnienia niekompletnych danych.
    4. żądania usunięcia jej danych osobowych, jeżeli sklep nie posiada już podstawy prawnej do ich przetwarzania lub dane nie są już niezbędne do celów przetwarzania.
    5. do cofnięcia zgody w każdym momencie i bez podawania przyczyny, lecz przetwarzanie danych osobowych dokonane przed cofnięciem zgody nadal pozostanie zgodne z prawem. Cofnięcie zgody spowoduje zaprzestanie przetwarzania przez Magic Cafe danych osobowych w celu, w którym zgoda ta została wyrażona.
  5. Aby skorzystać z wyżej wymienionych praw, osoba, której dane dotyczą, powinna skontaktować się ze sklepem i poinformować, z którego prawa i w jakim zakresie chce skorzystać.
  6. Klient składając zamówienie wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
  7. Dane osobowe klienta przetwarzane są jedynie w celu realizacji płatności oraz realizacji zamówienia
  8. Dane transakcyjne, w tym dane osobowe, mogą zostać przekazane na rzecz PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu 60-198, ul. Grunwaldzka 186, KRS 0000347935. w zakresie niezbędnym do obsługi płatności za zamówienie. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Udostępnienie danych jest dobrowolne, a jednocześnie konieczne do korzystania z serwisu
  9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak ich podania może uniemożliwić realizację zamówienia.
  10. Klient posiada prawo do dostępu do swoich danych osobowych gromadzonych przez sklep, ich sprostowania, usunięcia oraz do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

…....................................................

(miejscowość, data)

 

Michał Górski MKG Solutions

ul. Włókniarzy 4/8
54-062 Wrocław

sklep@time4magic.pl

 

…..............................................................

(imię i nazwisko)

..............................................................

(adres)

 

 

            Niniejszym składam oświadczenie o odstąpieniu od umowy, której przedmiotem była sprzedaż następujących rzeczy:

 

…................................

…................................

…................................

…................................

(zakupione przedmioty)

 

           

            Zamówienie otrzymałem dnia …................................ (data otrzymania zamówienia)

 

 

 

..........................................

(podpis)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl